Sunday, October 30, 2016

آموزش بافت مو

آموزش بافت مو هیدن
چنانچه فکر میکنید در بافتن موهای ساده حرفه ای شده اید و بافت های هلندی ،تیغ ماهی،  یا فرنچ را میتوانید با چشمان بسته شده هم ببافیدپس دیگه نوبت به این رسیده که با مدل های جالب تری آشنا بشید و آنها را تمرین کنید و با مهارت بالاتری موهای خود و دیگران را ببافید تا در یک سطح بهتری در بافت مو قرار داشته باشید  ما در اینجا یک مدل جدید تری از بافت مو را به شما آموزش میدهیم.شما میتوانید در این تمرین با کمک گرفتن از عکس هایی که برای شما نمایش داده میشود در این مرحله از آموزش بافت مو به مهارت خاصی برسید و زین پس با ظاهری خاص و زیبا تری در مجالس و محافل مختلف شرکت کنید.
بافت هدبن
۱- همان طور که در عکس مشاهده میکنید به کمک یک شانه دندانه بزرگ موهای خود را از فرق جانبی باز کرده و قسمت بیشتر موها را به طرف دیگر شانه کنید.
۲- همانند شکل بالا،قسمت اندکی از موهای فرق جانبی که قبلا مجزا کرده بودید را بردارید و از ریشه ی مو حدودا ۲ تا ۳ سانتی متر فاصله بدید و بعد شروع به بافتن کنید و در آخر انتهای موهای بافته شده را با کمک کش ببندید.
۳- برای حجم دادن به مهای خود کافیست کمی بافت ها را از هم فاصله دهید.
۴ – حالا موهای بافته شده را از روی پیشانی به سمت مخالف رد کنید و زیر قسمتی از موها با کمک سنجاق سر محکم کنید.
امیدوارم با این بخش از آموزش بافت مو تنوانسته باشیم به شما دوست عزیز کمک کرده باشیم و همان طور که مشاهده کردید که بدون نیاز به دستگاه بافت مو هم میتوانید بافت های زیبایی را پدید آورید.

No comments:

Post a Comment